Nabídka

 

Konzultace


Pohled zvenčí, smysluplná rada či nezávislý názor mohou nemalou měrou přispět k vyřešení dílčích problémů i k celkovému růstu. Hodnota konzultace většinou daleko přesahuje svoji cenu.

Konzultace je rozhovor s přípravou mající za cíl dospět k nějakému závěru, či najít alternativy k řešení určitého problému. Konzultace může být opakovaná pravidelně, nepravidelně, nebo jen jako jednorázová aktivita. Zabývám se především tématy marketingové strategie, nastavení měření efektivity marketingu, analýzy zákazníka, trhu a značky a v neposlední řadě sestavení marketingového týmu a jeho zapracování.


OBJEDNAT
 

Interim marketing (Dočasný marketingový pracovník)


Hledání senior manažera bývá během na dlouhou trať s velkými náklady a bez jistoty dlouhodobého zajištění vašich marketingových aktivit. Proto stojí za zvážení hledat ve svých řadách nebo na trhu práce juniora a k němu si dočasně najmout zkušeného experta bez zátěže zaměstnaneckých nákladů.

Jako Interim marketingový manažer řeším buď jednotlivé projekty, nebo mám na starosti celou marketingovou strategii včetně akčního plánu a jeho aplikace. To v sobě zahrnuje i vedení a vzdělávání interního týmu tak, aby v dlouhodobém horizontu byl schopen fungovat samostatně. Dočasnost tkví v tom, že na konci sjednané periody je má role jakožto interim manažera přenesena do týmu a procesů, které v průběhu své činnosti vybuduji.


OBJEDNAT
 

Základní stavební kameny mojí práce jsou

Začátek úspěšné spolupráce je vždy založen na osobním setkání.